Εκπαίδευσης
Η φάση της εκπαίδευσης είναι από τις πιο σημαντικές ώστε να αναπτυχθεί η υποδομή στους χρήστες του νέου Πληροφοριακού συστήματος. Εάν δεν έχει επιτυχία τότε το σύνολο του συστήματος δεν θα έχει γρήγορα τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι πάμε να εφαρμόσουμε ένα νέο σύστημα συλλογής και διαχείρισης της πληροφορίας σε ένα φορέα που έχει ένα ήδη υπάρχον, το οποίο έχουν συνηθίσει οι χρήστες. Ξέρουν τι θα πρέπει να κάνουν σε αυτό. Παράλληλα ο φορέας δεν μπορεί να σταματήσει την λειτουργία του. Άρα θα πρέπει να συνυπολογίσουμε όλους αυτούς τους παράγοντες και να διαμορφώσουμε τέτοια σενάρια εκπαίδευσης, που θα δίνουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στον λιγότερο χρόνο.
Η εκπαίδευση επομένως χωρίζεται σε δύο στάδια:
- Το πρώτο της γενικής κατάρτισης πάνω στη χρήση του νέου συστήματος και
- Το δεύτερο της πρακτικής εφαρμογής κατά το στάδιο της εργασίας.
Όσο πιο ολοκληρωμένο είναι το πρώτο, τόσο πιο παραγωγικό είναι το δεύτερο.
Έχουμε διαμορφώσει λοιπόν σενάρια εκπαίδευσης τέτοια που να επιτρέπουν την γρήγορη και αποτελεσματική εφαρμογή του νέου συστήματος. Ταυτόχρονα είναι απαραίτητη και η κάλυψη των κενών, τα οποία υπάρχουν, σε επίπεδο γενικής θεωρητικής κατάρτισης στον τομέα της πληροφορικής.
Ας μην ξεχνάμε ότι δεν είναι πολλά χρόνια που το αντικείμενο της πληροφορικής μπήκε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Επομένως υπάρχει έλλειμμα παιδείας πληροφορικής ακόμα. Για την κάλυψη αυτών των αναγκών έχουμε αναπτύξει και συγγραφικό έργο το όποιο καλύπτει εισαγωγικά και ειδικά θέματα πληροφορικής.
Τα παραπάνω συνοψίζονται στα ακόλουθα εκπαιδευτικά πακέτα:
- Εισαγωγή στην πληροφορική – γενικά θέματα.
- Πληροφοριακό Σύστημα Χώρων Υγείας.
- Πληροφοριακό Σύστημα Νοσοκομείων.
- Πληροφοριακό Σύστημα Ιδιωτικών Ιατρείων.
- Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Δημοσίου Φορέα.