Υποστήριξης
Η πιο σημαντική κατά την άποψή μας είναι η λειτουργία της υποστήριξης. Η υποστήριξη έχει πολλά στάδια κατά την ανάπτυξη ενός νέου πληροφοριακού συστήματος.
Κατά την μεταβατική περίοδο όπου ακόμα δεν είναι γνωστά όλα τα επιμέρους σημεία του νέου συστήματος ή δεν έχουν γίνει κτήμα από τους χρήστες, η παρέμβαση των ανθρώπων της υποστήριξης είναι ουσιαστική. Ελέγχουν τα νέα συστήματα για την ορθή τους λειτουργία, την συνάφεια με τον αρχικό σχεδιασμό. Δίνουν πληροφορία για τον επανασχεδιασμό διαδικασιών. Τροφοδοτούν το τμήμα ανάπτυξης εφαρμογών με σημεία τα οποία θα πρέπει να προσεχθούν κατά την ανάπτυξη των εφαρμογών. Βοηθούν στην διαδικασία σχεδιασμού σεναρίων εκπαίδευσης με στόχο την γρηγορότερη εφαρμογή του νέου συστήματος.
Από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας μας εφαρμόσαμε το σύστημα της ηλεκτρονικής υποστήριξης, δημιουργώντας ένα intranet δίκτυο στο οποίο δεν επιτρέπουμε την πρόσβαση σε αδιάκριτα μάτια. Με τον τρόπο αυτό έχουμε την δυνατότητα να επεμβαίνουμε πολύ άμεσα, αντιμετωπίζοντας το πρόβλημα που υπάρχει στον πελάτη-φορέα, δίνοντας σωτήριες λύσεις, τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή που αυτό παρουσιάζεται. Μπορούμε ακόμα με αυτό τον τρόπο να στέλνουμε πληροφορίες και ενημερωτικό – εκπαιδευτικό υλικό στους χρήστες του συστήματος άμεσα. Εκπαιδεύουμε χρήστες στην παραγωγική εργασία, λύνουμε απορίες.
Επειδή ακριβώς η εφαρμογή ενός νέου συστήματος δεν είναι απλή διαδικασία, η εταιρία μας προσπαθεί να μην υπάρξει πρόβλημα δυσλειτουργίας στον φορέα.
Οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται από το Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης