Αγορά - προαγορά Ωρών Υποστήριξης.

Εάν δεν υπάρχει η βούληση ή η δυνατότητα για την σύναψη συμβολαίου συντήρησης – υποστήριξης, παρέχουμε όλες τις υπηρεσίες με βάση την λογική της ανά ώρα ενασχόλησης.

Σε αυτή την λογική υπάρχουν δύο τρόποι συνεργασίας.

  1. Ο ένας είναι να προαγοράσει κάποιος πελάτης ώρες εργασίας : τηλεφωνικής υποστήριξης, on line υποστήριξης και ώρες παρουσίας τεχνικού στο χώρο του πελάτη.  
  2. Ο δεύτερος είναι της αγοράς ωρών ανάλογα με το πρόβλημα και κατά την εμφάνιση του προβλήματος. Στην περίπτωση αυτή ανάλογα με το τι θέλει ο πελάτης μπορούμε να παρέχουμε τις ανάλογες υπηρεσίες.
Επίσκεψη στο Χώρο σας On Line support Τηλεφωνική Υποστήριξη

Προτάσεις