Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης Λογισμικού.
Ένα οποιοδήποτε λογισμικό, όσο καλό και εάν είναι δεν μπορεί να εξυπηρετήσει πλήρως τον φορέα – χρήστη που το χρησιμοποιεί εάν δεν έχει και υποστήριξη. Όσο καλή και εάν είναι η μελέτη της ανάπτυξης της εφαρμογής και ο έλεγχος της παραγωγικής λειτουργίας του, πάντα θα υπάρχουν θέματα που θα πρέπει να επέμβει ένας τεχνικός. Ακόμα και για να κάνει τοι follow up που να αποδεικνύει ότι δεν υπάρχει θέμα και όλα έχουν πάει καλά. Η εταιρία μας δίνει μεγάλο βάρος στο κομμάτι της υποστήριξης γιατί έτσι γίνεται όλο και καλύτερο το λογισμικό μας. Για αυτό το λόγο άλλωστε σε όλα τα συμβόλαια υποστήριξης του λογισμικού εφαρμογών που παρέχουμε έχουμε τις ακόλουθες υπηρεσίες μεταξύ άλλων:
- Διάθεση βελτιώσεων – διορθώσεων του λογισμικού
- Διάθεση των νέων εκδόσεων (releases) του Λογισμικού
- Παροχή Βοήθειας (Help Desk)
- Διαχείριση Προβλημάτων (Problem Management)
- Διαχείριση Αλλαγών (Change Management)
- Τεκμηρίωση Αλλαγών (Change Documents)
- Διαχείριση Βάσης Δεδομένων (Database Administration)
- Επανεγκατάσταση του Λογισμικού
- Διόρθωση ή αποκατάσταση δεδομένων
- Υπηρεσίες εγκατάστασης ή παραμετροποίησης
- Παροχή Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Consulting)
- Λήψη Αντιγράφων Ασφαλείας (Backup)
- Συμβούλιο Ανασκόπησης Έργου (Software Review Board)
- Τεκμηρίωση Επιπέδου Υπηρεσιών Υποστήριξης (Service Level Documents)
Ταυτόχρονα μέσα από την συνεχή εκπαίδευση ακόμα και κατά την επίλυση των αποριών των χρηστών, επιτυγχάνουμε να έχουμε μια σωστά οργανωμένη και μηχανοργανωμένη λύση για τον κάθε πελάτη μας, που τον κάνει να είναι σίγουρος για τα εργαλεία που διαθέτει.
Στόχος μας δε είναι η επένδυση που έχει κάνει ο πελάτης μας, να έχει την γρηγορότερη απόσβεση. Πράγμα που θα σημαίνει ότι με την δικιά μας βοήθεια θα έχει μία καλύτερη λειτουργία και ανάπτυξη.